Dag 8 Israël en naar huis

12 september 2019 - Arnhem, Nederland

Dag 8 Israël en richting huis,

Hallo allemaal! Vanmorgen 3,5 km hardgelopen  kort vanwege hoofdpijn! Rustig gedoucht haren gewassen en ontbeten. Ik ben naar de mall geweest en de rok toch gekocht. Lekker granaatappel sap genomen vers. Later espresso en heerlijk warm croissantje. De Belgische meisjes gingen zwemmen en ik mocht op mijn kamer blijven vd eigenaar dus sleutel gegeven aan hun zodat ze konden douchen.

In de mall had ik even wifi en wilde er net uitlopen of ik onderweg bij de Mac wat mee wilde nemen voor de meisjes. Gedaan kleine moeite groot plezier!

Zo nu in de bus naar t vliegveld. De bus remde en Axelle haar water en kipnuggets vielen. Toen heeft ze voorzorgsmaatregelen genomen en ze in de gordel gezet Haha.

Vliegveld word je ondervraagd wat je gedaan hebt en waar etc etc zware security als je weggaat.

In vliegtuig zit andere kant v gangpad een mooie man. Mee gepraat hij is bezig met een boot bouwen om t zout op te graven uit de dode zee. Het bedrijf uit Nederland is internationaal en hij zit overal. Jammer hij is married.

Thuis! Dit was t einde... dat doet de deur dicht!

Haha einde vd reis.

Truste allemaal

Liefs Puck xxx

ps foto’s van zonsondergang zijn v Elise