Dag 7 Israel

10 september 2019 - Netanja, Israël

Dag 7 Israël,

Goedemorgen allemaal. Gisteravond nog lekker gegeten en zijn we terug naar t hotel gegaan.

Beetje vroeg wakker geworden.

Vandaag gaan we naar de haven van Jaffa en naar Tel Aviv. Dan slapen we weer in t eerste hotel in Netanya.

O ja vergeten te vertellen 2x werd ik in de drukte door eerst een jongen daarna een oude man tegen de bil aangeraakt. Dat doen ze in t voorbijgaan. Echt zo respectloos! Nog iemand had t meegemaakt.

We zitten in de bus onderweg naar Jaffa met zijn 3-en ontbeten naast t hotel was weer gezellig! Verbondje met de meisjes ;)

Ik moet heel nodig poepen zit steeds met krampen in de bus en we zijn pas 3/4 uur onderweg hopelijk stoppen ze snel! Ai ai ai

Jaffa is leuk havenstadje! Paar mooie foto’s genomen en er was lekker ijs maar mijn buik rommelde teveel dus durfde het niet aan.

In Tel Aviv hebben we met zijn 3-en langs t strand gewandeld en lekker gegeten. Maar t was mega warm dus nu in de bus bezweet bijkomen. Geen WiFi want als je als laatste groepje aankomt heb je geen WiFi.

We zijn geloof ik allemaal moe. Zo stil in de bus. Morgen vliegen we in de avond terug van mij mag dat altijd eerder zijn. Want we zitten ook nog eens overal ver vanaf. Helaas!

In hotel was t overboekt dus ik en alleenstaande man en stel hebben upgrade in hotel ernaast met zwembad en jacuzzi. Mooier badkamer. Rest basic. Eigenaar vroeg of hij de

Jacuzzi open moest maken. Ik wilde naar de mall en Axelle wilde mee. Elise ging naar t strand zonsondergang bekijken. 3 verdiepingen hoge mall groot en luxe. Hebben we samen hapje gegeten. Om half 9 waren we terug ff kletsen met Trees en Marja en de meisjes de kamer laten zien. Toen gezellig op terras bij mijn hotel gezeten tot 23 uur en de vrijgezelle man kwam er ook even bij (en neeeee te oud en niet mijn type)

Nu thee op bed en foto’s staan er al op.

Morgenavond vliegen we naar huis. Ik probeer in de morgen hard te lopen en nog even naar de mall te gaan.

Liefs allemaal en dank voor t lezen. Thuis beschrijf ik laatste dag

Xxx