Dag 6 Israël

Dag 6 Israël

Vanmorgen voelde ik al dikke wallen onder mijn ogen. Dus heavy. Voordat ik wilde slapen stond ik op de gang om de foto’s up te loaden kwam er een vrouw naast mij uit de kamer en vroeg: Poland. Ik:No. Ze sprak geen Engels en met handen en voeten maakte ze iets duidelijk en ik begreep aspirine. Dus toen ik dat gaf bleek dat ook zo te zijn. Ze leek blij. Ook weer geholpen.

Goedemorgen allemaal eigenlijk wel!

Mijn buik rommelt beetje dus niet echt fijn! Met Elise en Axelle ontbeten naast hotel lekker! Eigenaar zei: willen jullie nog espresso vt huis? Zo lief maar wij moesten naar de bus.

Wat ik in Bethlehem ook bijzonder vind is dat ik overal gratis iets extra’s krijg. Gisteravond nam ik geen drinken bij t eten maar de jongen gaf mij blikje cola, deze heb ik aan Axelle meegegeven. Dag ervoor al dat flesje water v andere jongen. En vanmorgen bij t ontbijt wilde de eigenaar een espresso vt geven (herhaling v hierboven) maar zo gastvrij.

Bovenop de olijfberg is t een prachtig uitzicht mooie foto’s gemaakt. Hier is Jezus gaan hemelen.

Daarna naar de klaagmuur indrukwekkend en daar ook een wens op stimorol pakje geschreven en in muur gestopt en is wel eruit gevallen. Op de markt waren er 6 mensen zoek waaronder de oudjes. Wij zijn met zijn 3en afgehaakt om te eten en op eigen houtje langer in de stad te blijven. Gegeten en die eigenaar vertelde ons om in de kerktoren omhoog te gaan met alle trappen smal en rond voor een prachtig uitzicht!

We konden niet dicht bij de koepel komen want is alleen open van 7 tot 11 in de morgen.

We zijn de Joodse wijk in gegaan super gaaf. En Elise zat te praten met een Australische jongen. En Axelle en ik gaan wandelen en mooie dingen gezien. Toen hebben we met Mitch wijn gedronken en hebben we ze alleen gelaten en zijn wij vast naar taxi gelopen en daar gewacht en vreselijk gelachen! Met taxi terug naar Bethlehem om er te gaan eten! Was super gezellig!

We zitten hier nog gezellig!

Dus ik zet t verhaal er alvast op.

Rest morgen Truste en ga straks de foto’s proberen liefsssss

1. Anne Marie:
    9 september 2019
    Ja, wie zet er nou een wens op de stimorolwikkel voor de klaagmuur. Je ziet het ze gooien het je gewoon tegen je oren. Weg wens. Schiet niet op zo. Pff.
    Maar even alle gekheid op een stokje, je hebt toch weer vreselijk veel gezien. Weer prachtige foto's en zo te zien ook een paar leuke meiden. Gezellig.
    Morgen weer door. Ik zit wel op je verhalen te wachten als je thuis komt. Straks lekker slapen en morgen weer genieten van je reis. Veel plezier nog en tot morgen. Dikke knuffel. Mams❤😍
  2. Puck Ras:
    9 september 2019
    Hahahaha Mamsie, ja was ook geen klacht briefje! En zeker leuke meiden. Er komen nog mooie foto’s op WiFi is zo slecht en traag hier in t hotel.

Slaap lekker en tot morgen knuffies ❤️😘
  3. Joyce v Londen:
    10 september 2019
    Weg briefje weg wens. Ik neem aan dat de oudjes weer terecht zijn? Veel moois en incl gezelligheid. Waarom heb je dikke wallen onder je ogen? Wat vervelend :-(
    Ik ga nu je foto's bekijken en reis met je mee.
  4. Puck Ras:
    10 september 2019
    Nee ligt nog bij de muur dus wens komt uit! Haha. Jazeker zeer gezellie! Van moeheid en slapen wallen zijn weer weg lieverd. 😘
  5. Remco:
    18 september 2019
    Je had je stimorol wikkeltje ook even moeten aandrukken met een stukkie kauwgom ;)
  6. Puck Ras:
    18 september 2019
    Tja zo slim ben ik nu ook weer niet!