Puck Ras

2400
Video’s:

Over mij

Ik mag wel zeggen dat ik een workaholic ben en naast mijn werk is sport erg belangrijk voor me! Daarna komt de ontspanning en één van de grootste ontspanningen is reizen. Ik had eerst een ander reisblog maar daar kon ik beperkt foto's op plaatsen en ben nu net overgestapt hierheen. Ook op het ander blog door een crash daar op een server is veel verloren gegaan: http://puck.reismee.nl/

Verder vind ik humor ook erg belangrijk en ook dat ik kan zijn wie ik ben zonder al te veel beperkingen in mijn doen en laten ;)

Veel plezier.

Liefs Puck xxx

Over mijn reis

Mijn eerste reis hier zal New York zijn waar ik alleen naar toe ga!

Bezochte landen

Ik heb 39 landen (16%) bezocht:

Albanië, België, Bulgarije, Canada, China, Costa Rica, Cyprus, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Ierland, Indonesië, Israël, Italië, Jamaica, Kaapverdië, Luxemburg, Macedonië, Marokko, Nederland, Nicaragua, Oostenrijk, Palestina, Panama, Polen, Portugal, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.