Aankomst

16 december 2017 - Bangkok, Thailand

Eerste dag... in te vliegtuig zat ik naast Esther en Ton in t vliegtuig. Zij hadden al 4 wijntjes op. Esther kan namelijk nooit slapen in vliegtuig. Gezellige mensen lekker gelachen. Ze namen nog 2 wijntjes en Esther na t eten nog een bailey’s ...Ton zei al dat dat niet goed zou gaan... en ook nog een melatonine pilletje v mij ooooo

En ja hoor ze moest spugen en had geen spuugzak maar ik wel ;)

O ja en net ervoor al witte wijn v haar over mijn broek ....

Ik kon niet veel slapen steeds half uur of kwartier dus maar film gekeken en 100x (overdreven naar wc)

Ben ge-bro-ken en zit in bus naar hotel in Bangkok.

Waaaaaaarm....

Had geld gewisseld en Belgisch stelletje meegeholpen.

Heb Sim kaart gekocht en in andere telefoon gestopt zodat ik lekker WiFi heb onderweg ideaal..

Nu afwachten hoe het hotel is. Dinsdag naar Hua Hin.

Zondag heb ik fietstocht geboekt v 9 uur...

Merk wel dat ik moet onthaasting... rustig aan doen!

In hotel zijn we en moeten 1,5 uur wachten op kamer... moe na een nacht overslaan, vies en wil douchen en op pad... maar ok niet zeuren en wachten Hahahaha

O ja en net al de eerste oude blanke man gezien met een mooie jonge Thaise..

Ton vertelde (hij heeft hier jaar gewoond en zijn vriend nog steeds) dat t echt om the money gaat en de sex is waardeloos, ze zeggen ook; nou omdat t moet. Hij zei; dan zie je zo’n meisje paaldansen en denk je: nou dat wordt een wilde nacht... forget it... ze zeggen ‘Honey’ en denken ‘hier met je money’.... maar je geef ze eens ongelijk!

Ga dit vast posten!

Liefs xxx

1. Irma:
    Have fun
  2. Puck Ras:
    Dank je ;)
  3. Joyce v Londen:
    16 december 2017
    Getverderrie, ben je mooi klaar mee met zo'n spuugmeid naarst je. :-(
    Gelukkig heb je van die toestand op Schiphol Plaza niks meegekregen. Pppffft warm, bbbrrt koud hier maar het zonnetje schijnt en morgen ook. Ik hoop dat je een fijne kamer hebt,dat je lekker hebt gegeten en dat je even hebt kunnen slapen!
    Have fun my dear!
  4. Puck Ras:
    16 december 2017
    Ja echt moest bijna zelf overgeven! Lekker soepje op zie foto en tussendoor nog wat gegeten. Kamer is super en ga zo slapen rond 19 uur... hier is t 6 uur later! Xxx thnx