Thailand...

9 december 2017 - Arnhem, Nederland

Hallo Allemaal,

Aangezien ik nu mijn beide ouders niet meer heb en toch erg verdrietig ben. De Kerst niks aan vind en de kou eigenlijk ook niet, heb ik een reisje geboekt naar Thailand. Was ik ook nog niet geweest en daar is het lekker warm. Ik ga in mijn eentje, zonder groepsreis. Misschien dat ik wel eens aan een excursie mee doe, maar dat zie ik daar wel. Niks moet, veel mag ;)
Wel raar want dit is de eerste keer dat ik alleen ben zonder dat Papa & Mama er zijn...en dan bedoel ik een verre reis en reisblog, zonder dat ik iets lees wat Mama dan zou schrijven. Ze kan nu alleen niet meer zeggen dat ik niet teveel over 'mannen' moet schrijven...achosie de schat.
Ik mis ze....

Ik heb er zin in, ondanks dat ik het werk leuk vind en dat ik lieve mensen om me heen ga missen. Ik ga nieuwe ervaringen op doen, mensen ontmoeten en lekker genieten van het weer, cultuur, rust, en wat allemaal nog meer.

Hopelijk gaat het internet daar makkelijk en kan ik zoveel mogelijk plaatsen.
Veel leesplezier.

Liefs Puck xxx

1. Anne Marie:
    9 december 2017
    Hai meissie, ik lees je bericht en ik denk dat je nou ff moet genieten van de natuur en NIET van al die mannen met die oogjes op steeltjes. Natuur is zo mooi en vergeet de gebouwen natuurlijk niet. Als je daar druk mee bent en geen krampen in de benen krijgt (!) komt het wel goed. Als je dan ook niet gaat French Kissen en niet doet wat ik ook niet zou doen moet het helemaal goed komen.
    Fijne reis, lekker genieten en heel (alleen) terug komen. Liefs mams
  2. Puck Ras:
    9 december 2017
    Lieve Mamsie, Whahahahaha krijg gelijk een heleboel herinneringen (haaienvinnensoep erbij) ... maar ik zal eraan denken als ik krampen krijg! Ik ga zeker genieten en oogjes op stokjes laat ik links liggen maar stokjes zonder ogen ook... Hahaha
    Liefs ikke xxx
  3. Joyce v Londen:
    10 december 2017
    Enjoy lieve Puck. Doe waar je zin in hebt en geniet van de cultuur in een land waar je nog nooit bent geweest. Maak mooie foto's en vooral van het eten waar ik zo dol op ben.
    😉 💋
  4. Puck Ras:
    10 december 2017
    Lieve Joyce,
    Ga ik zeker doen al zal ik minder v t eten waar jij dol op bent genieten maar misschien ga ik er ook v houden!
    Liefs Puck xxx
  5. Anne Marie:
    16 december 2017
    Goedemorgen lieverd althans hier.
    Nou je reis begon al lekker. Ik kan me voorstellen dat je onder de douche wilt. Ik hoop dat je inmiddels wel goed geslapen hebt zodat je er tegenaan kunt alhoewel je eigenlijk een beetje rustiger aan zou moeten doen. Fietsen in die hitte waar je nog niet aan gewend bent, beetje link.
    Ga maar lekker genieten en laat ons dat ook een beetje doen door jouw mooie foto's. Knuffie mams
  6. Puck Ras:
    16 december 2017
    9,5 km in benen en kan zo weer douchen! Maar ga nu rusten en ook snel slapen.. lijkt wel of mijn lijf in de turbulentie zit... alles doet zeer zelfs plassen Hahahahaha
    Knuffie