Another day

20 augustus 2016 - Kololi, Gambia

Hallooooo,
Foto's lukken niet! Dan maar als ik terug ben. Gisteravond een man uit België gesproken die hier al 20 jaar tweede hands kleding verkoopt. Hij zei ook je moet of zaken doen hier of sociale dingen maar niet zaken doen met t hart want dat werkt niet...
Dus t 1 of t ander. Hij gaf t telefoonnummer voor als we hulp nodig hebben erg aardig ;)
En rest v t verhaal laat ik haha
Slecht geslapen beiden... Gaan nu ontbijten!
Naar de kleine mall geweest en mijn haren weer in vlechtjes gedaan en we hebben beiden de wenkbrauwen laten verven... Was even relaxen ...
Daarna lekker naar t zwembad heb sinds lange tijd niet zoveel in t zwembad gezeten! We hadden een fikse regenbui v 15 min iedereen gezellig t zwembad in... Daarna zon met bewolking maar water was warm en lekker nu wijntje en nootjes op ons terras...
Aapjes wat noten gegeven ze aten weer uit mijn hand Remco, alleen de rode apen zijn normaal bang en komen niet maar nu wel... Toen snel kamer op want ze kwamen achter ons aan haha
In love with the monkeys....
Whatsapp is geblokkeerd hier hoorden we.. Dus voor iedereen bericht via FB of mail!
Mama en Papa knuffie hoorde dat papa extra morfine pilletje heeft en zakjes boor de darmen...
Relax dagje en dat is fijn... Vanavond gaan we bij de locals eten... Maar eerst douchen en kletsen en niksen...
O ja bij de salon waar we vanmorgen zaten zat een Engelse dame die gepensioneerd is en hier woont, dat is erg fijn en goed te doen hier vertelde ze, ze raadde t ons ook aan ;) dusssssss op mijn 67e weet je me te vinden whahahaha
Wat foto's zijn gelukt dus kijk vooral en de blauwe vogel staat erbij Remco YEAH ...
Ik zal dit verhaal erop zetten en morgen over vanavond ...
Liefs v ons xxx

1. Anne Marie:
    19 augustus 2016
    Kom maar gauw terug. Dat zaken doen daar is niks voor jou. Als iemand jou heel zielig aankijkt ben je verkocht ( om in die trend te blijven ) en daar komt nog bij dat wij je hier niet kunnen missen.
    We wachten ongeduldig op je foto's. Veel plezier daar nog en breng een aapie voor me mee. Grapje die zie ik hier al genoeg.
    Veel liefs en een dikke knuffel en kus. Mams
  2. Puck Ras:
    19 augustus 2016
    Hahahaha klopt precies ;)
    Lief dat jullie me niet kunnen missen....
    Foto's staan erop
    Liefs Xxx
  3. Pa en Ma:
    20 augustus 2016
    Hallo heb je al op messinger gesproken dus wederom wensen jullie veel plezier.groetjes beide kussen xx
  4. Puck Ras:
    Dank via Facebook gaat t wel liefs xxxxx
  5. Remco:
    22 augustus 2016
    Mooie vogel zeg (http://puckras.reislogger.nl/foto/gambia/image.2383093) enig idee wat voor een het is? Die hagedis met z'n groengele hoofd is ook een gekke hè (http://puckras.reislogger.nl/foto/gambia/image.2383153)
  6. Puck Ras:
    Ze noemen t bluebird zal eens vragen en ja hele rare hagedis wel gaaf dat ik m net op foto kreeg...