Naar Bangkok

27 december 2017 - Bangkok, Thailand

Goedemorgen lieverds,

Vannacht werd ik wakker waren alle lampen aan zo raar. En toen ging ik naar toilet en gingen ze vrolijk zelf uit!

Vandaag net als gisteren bewolkt dus minder bruin dan anders...

Afijn net lekker gesport en gisteren heel veel gelezen nog. Nu douchen en lekker ontbijten. Heb eerst ingecheckt voor morgen al.

Lekker in t bos gewandeld en daarna gelezen en nu in de kleine bus naar Bangkok...

Het is wel fijn te weten dat ik gewoon lekker kan slapen en niet midden in de nacht in de bus naar Bangkok en uren op vliegveld wachten...

Boek onderweg uitgelezen meestal kan ik niet lezen in rijdende auto maar deze is zo rustig dat t lukte.

In hotel waren ook de broer en vrouw v Freek zij gingen bij hun zitten en ik ben met Anneke en Jan naar t winkelcentrum gegaan gegeten, gewinkeld en toen wijntje gedronken zij zijn 74 en 76. Hele leuke interessante verhalen en heel gezellig, lieve mensen. O ja en we hebben kamer met terras en eigen trap naar zwembad alleen was t bewolkt en we wilden eten. Is nu half 10 en we kunnen tot 7 uur slapen ipv 3 uur en om 8 uur ontbijten en om 9 uur naar vliegveld ideaal dit was een goed plan!

Lieverds nog wat foto’s en morgen weer naar huis...

Xxx knuffies

1. Anne Marie:
    27 december 2017
    Hoi lieverd, het is wel wat makkelijker als het weer minder wordt he? En je leeft er ook naartoe. Bedankt voor je mooie reisverslag. Ik heb er erg van genoten. Ik wens je nog een fijne avond en nog een goede nachtrust en dan een veilige reis naar huis. Ik hoor je snel. Dikke kus en knuffel en tot gauw. Love you. 🙋💋💖
  2. Puck Ras:
    Hey lieverd,
    Ja idd.... graag gedaan en fijn te horen dat je ervan genoten hebt. Jullie ook fijne avond en tot snel! Love you 2 😘💋❤️