Dag 8 Hua Hin, Cha Am

26 december 2017 - Hua Hin, Thailand

Hallo allen,

Flink gedroomd en op tijd wakker om te sporten maar nog geen zin. Dus heb ik maar buikspieren op t balkon gedaan en nu koffie! En het regent... snik, maar ik ga toch naar t winkelcentrum dus dat scheelt. Wij krijgen een staartje mee van Azië waar t slecht is hoorde ik gisteren.

In de app staat tot 13 uur, zal me benieuwen... morgenvroeg ga ik weer sporten.

Geweldig aan t ontbijt zitten er Nederlandse mensen en die vrouw is half Thais half Nederlands en kletsen hele verhalen. Ze zijn 71 en hij doet nog aan kite surfen en zij sport 4x per week. Hij ging op gegeven moment al weg en vroeg ze of ik bij haar kwam zitten. Ze ziet er echt niet uit als 71, 61 zou ik ook geloven. Kletsen en kletsen over heel veel reizen super leuk. En de regen (eigenlijk motregen) is al gestopt.

Chauffeur kwam me netjes voor half 10 al ophalen. Nou shopping mall is groot. Ik zei doe maar 2 uurtjes toen ontdekte ik ook nog de kelder! Dus na 2.15 uur had ik t toch wel gehad.  Er is geen regen meer nog wel bewolkt en ook warm. Wel handig zo’n privé chauffeur 👊🏻👍

Wilde strand wandeling maken kom ik Ina tegen een Nederlandse dame die in Spanje woont daarmee gekletst en even later kom ik Freek tegen en hij zei: had ik maar geweten dat je zou gaan wandelen en toen vroeg hij of ik t mangrove bos nog wilde zien. Hij ging aan zijn vrouw Yvonne vertellen dat hij met me mee liep. Mooie lange wandeling, krabben gezien, moddervissen, monniken, hanen, tempel echt super. Kom ik terug zitten Gert-Jan en John (homostel) op t muurtje en zij vroegen hoe t ging. Heb ik 1,5 uur met ze gekletst en gelachen en nu zitten ze volgens mij ook nog naast me in t vliegtuig leuk!

En ja ga ff hapje eten, pizza bij Harry’s schijnt goed te zijn en daarna lezen. 16 km vandaag gewandeld dus....

Bij Relax vind ik m lekkerder maar de bodem was heerlijk dun. Serveerster is heel lief en grappig.

Koffer al bijna helemaal gepakt morgen om 13 uur gaan we naar t hotel in Bangkok bij t vliegveld.

Doei doei xxx

1. Anne Marie:
    26 december 2017
    Snik, geen foto's? Wel een beetje dubbel gevoel. , fijn dat je zo genoten hebt waarvan wij mochten genieten maar dan maar zonder mooie plaatjes maar jij weer in de buurt. 🙋💋💖
  2. Puck Ras:
    26 december 2017
    Nee hoor je was ongeduldig de foto’s staan er nu op 😘
  3. Joyce v Londen:
    27 december 2017
    Nog een dagje en dan weer naar huis 🏡 😘. Het is hier niet koud, wel nat.
  4. Puck Ras:
    27 december 2017