Bijna zover...

3 september 2019 - Arnhem, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Nog 1 nachtje en dan mag ik naar Israël! Iets wat ik al vanaf kinds af aan wilde. Ik heb er zin in en kijk er naar uit. Koffer is gepakt, vandaag uitgeslapen en ingecheckt. Wat wasjes doen en aan de wandel (toch maar niet hardlopen na t boksen v gisteren), vandaag start ook steptember v t werk zoveel mogelijk stappen zetten.

En ik heb uiteraard een missie: aangezien ik t bruidsboeket gevangen heb van mijn schoonzus Marja zal ik aan de bak moeten hahaha....

Van mijn zwager Ton mag ik niet meer met kleine jongetjes spelen (maar de barman was verre van klein Haha) van mijn schoonzussen Anja & Linda en mijn neefjes en nichtjes mag ik t wel! Meeste stemmen gelden dus!

Op t boksen stelden de meiden al voor om te gaan stappen en deze missie te gaan volbrengen... geweldig!

Wie weet wat deze reis brengt ;)

Enne ff foto dat ik door de familie op handen wordt gedragen ;)

Liefs Puck xxx

1. Joyce v Londen:
    3 september 2019
    Hartstikke leuk Puck. Ik denk dat Israël een grote indruk op je gaat maken. Ook wat betreft de algehele beveiliging van dit land is het indrukwekkend maar ook angstig omdat wij dit niet kennen. Veel plezier!

Beter niet hardlopen!
    xxx
  2. Puck Ras:
    3 september 2019
    Dank lieve Joyce, ben zeker heel benieuwd! Mijn collega zei al dat ik me zou verbazen hoe sommige delen erg westers kunnen zijn!

Xxx liefs
  3. Anne Marie:
    3 september 2019
    Ben zoooo benieuwd wat je er van vindt. Het zal denk ik heel verschillend zijn op bepaalde plaatsen alhoewel ze de mooie plekken zeker laten zien. Ben ook benieuwd of se in de buurt van die nederzettingen komen. Denk het niet.
    In ieder geval geniet van je reis, maak je reisgenoten niet gek en doe niks wat ik ook niet zou doen. Veel plezier. LY mams
  4. Puck Ras:
    3 september 2019
    Mamsie, zal eraan denken Haha! Ben ook erg benieuwd we gaan t meemaken! Dank je wel en LY2
  5. Remco:
    18 september 2019
    Gave blauwe jurk heb je op die foto's!
  6. Puck Ras:
    18 september 2019