Dag 1 Israël

4 september 2019 - Netanya, Israël

Dag 1 Israël.

Ik was vroeg op en eerst 45 min op crosstrainer ma ontbijt! Toen op tijd naar Eindhoven te vroeg om bagage bij drop off te laten dus maar vast Israëlische geldbiljetten gehaald.

Daarna bij inchecken 2x espresso, flesje water en zo’n heerlijke chocokoek (Starbucks) voor lunch! Binnen!

In de rij om vliegtuig in te gaan stond een stel voor me, zij komt ook uit Arnhem maar woont met haar Israëlische man in Israël. Tijdje mee gekletst en achter mij t stel uit Eindhoven gaat mee met rondreis. Chris en Elly, zitten ook naast mij in t vliegtuig. Hij werkt in de ICT en kent onze partner Cegeka. Grappig! Ik ben gelijk in slaap gevallen half uurtje.

Kreeg ook al mijn 4 vluchten naar Finland van t werk! Dus aankomende tijd zit ik vaak in de lucht en buitenland Yeah!

Ik zit hier lekker serie op Netflix te kijken even gedownload uiteraard.

Dood de tijd! Ben trouwens wel toe aan vakantie! Ik ben blij met de change of work maar er ligt teveel op mijn bordje. Dat heb ik aangegeven dus er wordt zeker wat aan gedaan.

Ik mag ook thuis werken en komende maanden kijk ik hoe vaak dat dat is. Ik voel me goed want mag van Steffie niet meer de avonden en weekenden werken. Dus ga ik wat meer socializen....

Bij douane hier is t lang wachten....

Groep is zo te zien groot ben benieuwd! Een vrouw zei: ben je alleen en hoe doe je dat met eten dan ;) hahahaha

Geweldig dat sommige mensen t allemaal eng vinden. Ik heb al met aantal mensen gekletst. Reisleidster is Ineke een wat oudere dame. Het is hier lekker warm en uur later dan in Nederland. Nu nog uur met bus en dan zijn we in t hotel. Zinin!

Heb nu WiFi in de bus hopelijk blijft dat ook!

De dame verteld prettig en weet veel.

Er is een kut piepje in de bus en chauffeur hoort m niet .... krijg t er benauwd van zo irritant net als je de autogordel niet om hebt! Pfffff weg relaxen!

We liggen afgelegen hotel is Mwah eten voor 20 euro erg karig.... veel vleermuizen! Geen WiFi op de kamer dus zet buiten verhaal erop. Beetje WiFi wel/niet Haha laat t avontuur maar beginnen...

Liefs en tot morgen

1. Anne Marie:
    4 september 2019
    Wat leuk, hoe doe je het met eten? Is er niemand die het jou in de mond stopt.
    Nee ik ben bang dat ze denkt misschien komt ze wel bij ons zitten.
    Jullie blijven toch niet in dat hotel he? Misschien wordt dat beter ik ben benieuwd naar morgen. Nou lekker slapen en tot morgen. Knuffie mams.💋❤
  2. Puck Ras:
    4 september 2019
    Hahaha misschien wel ;) hahaha.... nee laatste nacht weer wel maar klaag niet! Ik ga zo slapen Haha hoor mijn buurvrouwen kletsen! Knuffie terug mams ❤️💋
  3. Puck Ras:
  4. Joyce v Londen:
    Gdm puck,

Een uurtje later...dat zal even wennen zijn want ook jij bent een vroege vogel. Het is idd te hopen dat die dame niet samen met jou aan tafel zit. Jammer dat het eten niet veel soeps is. Ik hoop dat dit beter wordt. Wifi of geen wifi het blijft behelpen in sommige hotels. Zo te horen heb je al weer met veel mensen kennis gemaakt. Over een paar dagen merk je of het een leuke groep is. Ach, jij vindt altijd je weg. 😀 fijn dat het met je werk allemaal goed verloopt en dat het gelukkig ook wat minder mag. Goed van je dat je dit ook hebt aangegeven.👍. Ik hoop dat je lekker hebt geslapen en uitgerust kan beginnen aan een nieuwe, mooie en bijzondere dag.

Liefs, 😘
  5. Puck Ras:
    Lieve Joyce,

Redelijk geslapen. Wilde gaan wandelen vanmorgen maar beetje moe vd reis. Schietbaan is hier vlakbij dat is te horen. Komt helemaal goed allemaal. Nu ontbijten.

Liefs xxx
  6. Anja:
    Hey zussie,

Een heleboel wist ik al dus daar reageer ik niet meer op ;)..wel SUPER dat je meer gaat socializen, kunnenwe eindelijk een x ouderwets op stap!
    Hoop dat je vandaag weer veel leuke dingen mee gaat maken & dat je een fatsoenlijke maaltijd voorgeschoteld krijgt !! Vooral GENIETEN en tot laterrrrr XXX
  7. Puck Ras:
    Hey lieverd,

Ja eten was nu goed tijdens lunch! Ik ben zeker aan t genieten Yeah. Stappen komt zeker.... maar zal eerst veel reizen zie ik in de mail vt werk!

Liefs en jullie ook genieten! 😘
  8. Remco:
    18 september 2019
    Mag je naar Finland?! Leuk! Laat tzt. weten hoe het daar ongeveer is. Misschien wel een leuke vakantiebestemming :)
  9. Puck Ras:
    18 september 2019
    Hey Remco, Ja 4x 2x naar Turku en 2x naar Lathi. Ik laat het weten ;)