Naar Cha Am

19 december 2017 - Hua Hin, Thailand

Lieve allemaal,

Vannacht tot 3 uur wakker gelegen en ook geprobeerd mijn internet speed te updaten maar dat lukt online niet. Zo raar en onduidelijk. De telefoonwinkel is nog dicht dus hopelijk straks wel ergens. Heb wel internet maar nu traag.

We vertrekken over half uurtje. Denk dat ik door de voetmassage beetje v slag ben. Maar komt goed.

Buschauffeur was er al op tijd alleen 1 stel dacht dat ze midden in Hua Hin zouden zitten eerst maar dat is niet zo. Heel verwarrend want t staat wel in de reis titel maar we zitten in Cha am.

De chauffeur wilde dat ik voorin ging zitten. Dus ik draai me om en zeg; nou ik ben uw reisleidster voor vandaag en u dacht naar Hua Hin te gaan maar u heeft vette pech u gaat naar Cha am... de chauffeur praat alleen Thais maar kan m niet verstaan dus hij is maar gestopt met praten.

En voor Niels weer apen gezien onder weg! Yeah

Mooi hotel mooie grote kamer met balkon... 2 grote zwembaden, fitness en zee... maar Engels spreken ze bijna niet, zeg maar gerust NIET. Ik was voor t eerst geïrriteerd omdat ik graag een fietstocht wilde doen maar ze snapte me niet uiteindelijk brachten ze me bij de receptie en 3 meisjes die me niet snappen en geen Engels praten! Gelukkig hing er later briefje v Corendon morgen om 10 uur meeting en zag fietstour ertussen staan Hahahaha

...

Nu rusten aan t zwembad en morgen ook nog en dan zie ik wel...

Lekker aan t zwembad gelegen en heerlijk in slaap gevallen. Maar ga er nu uit want wil ff sporten daar heb ik zin in! Beetje gelezen.... vanavond ga ik niet veel ondernemen want ben na zo’n nacht best moe...

Heerlijke workout v 45 min gedaan. Douchen en gaan wandelen, hoorde al Nederlanders klagen dat er niks te doen is. Nou eindje lopen en je hebt een straat vol massage, winkels, restaurants etc. Dacht mijn tel speed te updaten maar ze snappen er hier niks van grrrrr

Zin in pizza en wijntje. Hier was t t drukste en je kunt er veel verschillende dingen kopen. Ik ga genieten mmmmm

Heerlijk is t hier, niet in de erge drukte kan lekker relaxen en daarnaast doen wat ik wil. Ga geen excursie boeken denk ik. Pak de bus wel naar Hua Hin en kijk daar wel.

O ja het is hier iets koeler dan in Bangkok. Hebt vestje nodig maar als je loopt is t warm. Overdag is t goed te doen, warm met windje.

En t valt me op dat ik alleen eten helemaal niet meer gênant vind.. JOEPIE! Gewoon doen of t normaal is en je maakt toch contacten.

Ik zie hier een schilderij hangen die mijn ouders ook hadden hangen, wat een mooi teken zeg! Kan t niet goed fotograferen want er zitten mensen voor... bijzonder zeg vooral omdat ik ze gisteren zo miste en vroeg om een teken en Viola daar is t!

Ik zit helemaal te genieten de eigenaresse loopt op slippers te sloffen om te rennen. Ze kunnen de drukte niet aan in de keuken dus je moet wel wachten op je eten. Enne hier is tot nu toe overal toiletpapier in Bangkok nergens!

En voor ik t vergeet, gisteren op de boot voelde ik me de Koningin maar vandaag ok, onderweg naar deze straat allemaal militairen die stil gaan staan en groeten wauw kunnen ze in Nederland nog wat v leren.

De pizza is flinterdun maar mega lekker zeg, had ik niet verwacht wauw!

Nu een thee op heerlijk bed en filmpje...

Bye bye xxx

1. Anne Marie:
    19 december 2017
    Wat een mooie foto's weer. Gelukkig zaterdag er buiten meer apen dan in de bus,haha.
    Fijn dat je het een beetje rustig aan moest doen vandaag.
    Hier is het zeilweer. Bah, triest met motregen. Ik ben strafwerk(kerstkaarten schrijven) aan het maken en eigenlijk wil ik dat helemaal niet meer. Maar ja. Ga jij lekker leuke dingen doen. Ik zie je verhaal morgen weer. Knuffie en dikke 😘💖
  2. Anja:
    19 december 2017
    Je kan ook niet stilzitten hè........wat een mooi teken meis, ze volgen jou! Liefssss 😘
  3. Puck Ras:
    Lieve Anne Marie & Anja,

Ja mooi teken dat is wel fijn!
    En Kerstkaarten maken als je niet meer wil niet meer doen Anne Marie! Ik doe t dit jaar ook niet meer...ja en de apen zaten niet in de bus Hahahahaha
    Alhoewel je soms ook niet weet wie de apen zijn en wie niet Hahahhaha

Ja vandaag ook rustig aan zoooo uitgeslapen was zeker moe! Om 10 uur is toch die meeting... en zal me ff niet schuldig voelen nu...

Liefs voor jullie 💋😘
  4. Joyce v Londen:
    20 december 2017
    Lekker uitrusten dame. Genieten van de zon, zee, natuur, cultuur en een goed boek. Verder helemaal niets💤😘
  5. Puck Ras:
    20 december 2017
    Hahahaha ja dat is wennen ... lig heerlijk aan t zwembad, af en toe lezen! Beentjes in t water en zo ff zwemmen...
    Al 2 uurtjes vol gehouden ;) 😘
  6. Corine:
    Hi Puck,
    Leuke foto's weer! Wij waren in 1992 (long time ago) in Bankok en leuk om het weer eens voorbij te zien komen!
    Geniet er lekker van!
    liefs xxx
  7. Puck Ras:
    20 december 2017
    Hey Corine ja lang geleden leuk dat je dan weer ff kan terug kijken ...
    Liefs xxx