Dagje 2 Hua Hin, Cha Am

20 december 2017 - Hua Hin, Thailand

Halloooooo,

Ik was vanmorgen vroeg wakker en wilde sporten maar ben in slaap gevallen tot half 9. En nog moe ;)

O ja en de vogels hier maken na zonsondergang en als t licht wordt een herrie die je niet kunt voorstellen.

Ik twijfel vandaag zwembad en morgen Hua Hin of andersom. Maar denk vandaag zwembad en avond markt en morgen Hua Hin.

Bij receptie staat een hele mooie dame en ik vroeg of ik de bus kon reserveren en toen had ze een mega zware mannenstem. Heel bijzonder!

Vandaag dagje zwembad met Nederlanders om mee heen. Gelezen en geslapen en ipv sporten 10 rondjes in t zwembad.... lastig om te ontspannen.

Boek is iig goed. Net gedoucht en nu wachten op busje naar de avondmarkt. En ik ga voor gemak, sneakers onder jurk aan Haha. Dan kan ik 3 uur wel volmaken daar. Om 21 uur gaat busje weer terug.

Ik zat te wachten en raak ik aan de praat met een Australisch meisje zij is er met haar partner (vriendin) en homo vriend (die is zoooo grappig) 5 min mee gepraat. Toen kwam ik die homo weer tegen op de markt en hij zei: je moet een keer met ons dineren. Ach zo lief. De markt is enorm en heeeel druk en veeeeel eten. Heb mooie leren laptoptas kunnen scoren v 25 voor 18 euro.

Verder hele kleine banaantjes (zal wel zo zijn omdat ze volgens mijn collega’s kleine piemels hebben Haha) enne Remco heb er foto van gemaakt heel wat andere koek toen wij de bananen aten op CS, met deze is het makkelijker Hahahaha.

Ik wilde ff naar de supermarkt maar was helemaal verkeerd daar vroeg ik de weg aan een dame op scooter en zei ze: ik ga naar huis, ik breng je wel even ga maar achterop zitten! Geweldig...

Net terug en heerlijk masker op, heb ik v mijn vriendin Gaby gekregen en kan er nu de tijd voor nemen.

Morgen zie ik wel weer. Vandaag rustig dagje maar wel leuke foto’s. Ook v baby leguaan bij t zwembad.

Goodbye tot morgen weer..

Kus en knuffies!

1. Joyce v Londen:
    20 december 2017
    Dat was een amusante dag! En wat leuk dat een transgender gewoon bij de receptie werkt. Thailand is geloof ik tolerant wat dat betreft. Mooi
    👍
  2. Puck Ras:
    20 december 2017
    Ja echt hè, op de markt waren er velen trouwens!
    En moet gewoon kunnen, deze bij de receptie is erg mooi en verzorgd 👍