Dag 2 in NY

13 mei 2016 - New York, New York, Verenigde Staten

Hallo Guys,
Jawel ook al ben je alleen je hoort dat die gasten hier uit gewoonte zeggen: hai guys! Jajajaja...
Afijn vanmorgen om half 7 gaan sporten een uurtje. En t was erg druk in de fitness ruimte. Daarna ontbijtje en 2 koffies...had liter water op douchen aankleden en mijn ouders gebeld. Het weer was goed dus dacht ga nu de hop on board uptown doen. Onderweg nog ff bij de Mac plassen want had veel gedronken. Hup de bus op en daar zat ik dan maar moest alweer plassen grrrr en wilde er niet vanaf. Maar uiteindelijk bij St.John's Cathedral er toch afgegaan en geen spijt want t was prachtig daar binnen en groot. Dus daarna liep ik naar de halte en nog geen 2 min later was de bus er al. De eerste dame die sprak op de bus was prettig en komisch. Deze had zo'n snerpende stem dat ik er hoofdpijn v kreeg. Maar veel gezien. Daarna ff eten een espresso en croissantje. Had WiFi en kreeg via FB een uitnodiging v Monique uit New York. Bij deze dame heeft Linda, mijn collega gelogeerd en zij is nu niet in New York maar gaf mij een tip om vanavond aan yoga klas bij mij toevallig in de buurt mee te doen. Nu is t 5 uur en ben net op de kamer en erg moe, t begint om 7.15 uur dus kijk nog ff ;)
Ik ging naar Rockefeller Center enorm gebouw en daar naar boven op Top of the Rock ook al was t bewolkt jeeeee wat een uitzicht gaaaaaaaaf...
Ik zit op de beroemde foto op de balk in de lucht die maken ze standaard en normaal koop ik die dingen niet maar nu dacht ik: ach dit is toch gaaf!
Daarna de Rockefeller Tour gedaan van 1.15 uur erg interessant het verhaal over de gebouwen, tv en radio studio's en al de bewerkingen op de muren. Die Tour was de moeite waard wel in de regen maar so what....
Na de Tour begon t harder te regenen toch maar een plu gekocht want t jasje met muts begon nat te worden, koud is t niet! Ik terug wandelen naar t hotel en doe als de NewYorkers namelijk als t rood is maar verkeer rijdt toch niet echt door oversteken....
Bij t hotel aangekomen heel apart staat er een bak en daar kun je je paraplu, correctie daar moet je je paraplu in doen om te sealen, ergo geen druppels door de hal en gangen....slim/smart!
Zo ben aan het rusten met vega chips ik eet bijna nooit chips maar had er zin in...
Nu kan ik t verhaal en foto's wel plaatsen maar doe dat straks voor ik ga slapen.
O het was met foto's maken zo erg dat de batterij v mijn toestel leeg was dus met telefoon de rest gemaakt.
Sjow toch de hele zak chips opgegeten...
Net gebeld naar de yogastudio en t is v 7.30 uur tot 9.15 uur erg lang maar is open class, dus je kan stoppen wanneer je wil? Het is Acro yoga en kosten zijn 22 dollar...
Ben nog moe en weet t nog niet, van andere kant is t ook wel cool. Misschien moet ik gewoon gaan ;)
Ja de regen was opgehouden en t is echt 5 min lopen dus....hoppa wat ontzettend leuk zeg nog nooit van gehoord Acro Yoga 2 uur lang. 17 mensen incl. lerares....er waren er meer die normaal ook les geven t was echt geweldig. Moeilijk ook maar wauwie. Bijna iedereen kende elkaar en knuffelde elkaar en 2 jongens die ook les geven hadden nagellak op hun tenen geweldig, ik hou ervan....
Iedereen was lief en behulpzaam. Maar toen ik de foto's zag schrok ik wel wat ben ik aangekomen zeg! Bah bah bah...
Maar laat dat de pret niet drukken t was super leuk. Om 22 uur in t hotel en ff douchen nu was t buiten nog licht en warm en gezellig maar ik ben GE-BRO-KEN en kan ik wel t avondleven in maar heb nog wat dagen te gaan...
Zet er ook weer foto's op...