Dag 4

17 augustus 2016 - Kololi, Gambia

Hallo allen,
Typend in de regen, onder t afdak vertel ik vast t verhaal...
Vanmorgen lekker ontbijten en daarna bij supermarkt potloden en slijpers gehaald voor de Tour die we gaan maken voor de kinderen op school. Daarna met de vogelvoeder gekeken naar t voeren v de aasgieren en hij nam ons mee naar t bos, onderweg pinda's gekocht en WAUW WAUW WAUW wat gaaf de apen pakken de pinda's uit je handen hele zachte handen en dan leggen ze hun hand in jouw hand. En op de schouder zitten echt tof! Mona vond dat toch eng maar ze deed t wel... Foto's komen nog zo gaaf! Mooie vogels gezien en om 14.15 uur naar t nieuwe zwembad hier en toen stortbui dus hopelijk zo weer zon ;)
Niet dus gezellig gebabbeld met Nederlandse man en toen op ons terras nootjes wijntje en touwtje springen wat oefeningen gedaan!
Douchen en spullen v morgen pakken we zijn 2 dagen weg dus daarna pas weer update tenzij t morgen kan met wifi!
Net foto's op iPad gezet dus probeer deze straks te uploaden en kijk dan vooral naar de foto's ...
Denk dat we vanavond hier eten ipv bij de Nederlanders....
Allemaal zonnendans doen ;)
Liefs v ons ga t zo eerst uploaden ivm foto's

1. Anne Marie:
    16 augustus 2016
    Mooi verhaal Puck, we gaan zo een beetje mee. Lijkt me ook heel apart. Ben benieuwd naar de foto's.
    Ga nou Ff de zonnedans voor je doen.
    Veel plezier en een dikke knuffel en kus van mij.
  2. Anne Marie:
    16 augustus 2016
    Leuk dat we zo een beetje mee kunnen met jullie. Kijk al uit naar de foto's en ga nu speciaal voor jou de zonnedans doen. ( is anders dan de horlepiep toch?)
    Liefs en een dikke knuffel en kus van mij.
  3. Puck Ras:
    16 augustus 2016
    Ja dank doe maar heel lief! Foto's gaan traag iedereen zit te internetten paar gelukt anders straks meer liefs en blijf dansennnnnnnn
  4. Joyce v Londen:
    16 augustus 2016
    Hopelijk mooi weer voor jullie morgen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Lekker vroeg slapen en morgen gezond weer op.
  5. Puck Ras:
    16 augustus 2016
    Hopelijk wel... Net gegeten drankje en naar bed! 1 voor 1 de foto's anders als we terug komen liefs xxx
  6. Remco:
    17 augustus 2016
    Haha, die foto van die grote brede kerel :D (http://puckras.reislogger.nl/foto/gambia/image.2378938). Kon je het aan? ;)

Ik zag dat de apen vooral mannetjes waren: ze aten namelijk uit je hand ;)
  7. Joyce v Londen:
    17 augustus 2016
    Hahahah, dat is een leuk gezegd Remco! Ik sluit mij er bij aan!
  8. Gaby:
    17 augustus 2016
    Nou net klaar met dansen (zweet...zweet...) je omschrijft zoveel mooie dingen die ik graag met eigen ogen had willen zien! Dus kom maar op met de foto's... Liefs en genietse de komende 2 dagen mocht je geen wifi meer hebben xx
  9. Pa en Ma:
    17 augustus 2016
    Puck en Mona ,dus vandaag vooral familie bezoek haha zijn benieuwd wat jullie daar te zien krijgen.Veel plezier met al die mooie indrukken.
    Thuisfront gaat alles goed .
    Liefs en DIKKE KUSSEN.
  10. Pa en Ma:
    17 augustus 2016
    Remco heb je daar ervaring van ??
    Groetjes
  11. Puck Ras:
    18 augustus 2016
    Hahahaha leuke reacties dank .... Remco reageert niet meer Mam ;)
    Is uit de hand v Maartje aan t eten!
    Brede kerels kan ik 'handelen'
    Gaby verhaal en foto's komen
    Liefs
  12. Remco:
    19 augustus 2016
    Nou.. ik ben meestal degene die kookt en ontbijt maakt, dus ik eet wel uit mijn eigen hand, is dat ook goed..?
  13. Puck Ras:
    19 augustus 2016
    Hahahaha Gaby blijven dansen gaat goed!
    Hahahaha Remco uit eigen hand mag, aaaaaaa sneu!