Dag 2

11 mei 2017 - Rome, Italië

Vanmorgen tot 8.30 blijven liggen en daarna 5 km hardgelopen viel tegen die heuveltjes hihi niet gewend maar na zo'n lange dag v gisteren en 2 wijntjes pffff...

Lucrezia vertelde dat ze af en toe geen water hebben en dat is nu t geval grrrr

Gisteren vroeg ik aan Roberto maar hoe is t dan met t restaurant want dat is lastig. Hij zei dat t zeer lastig was maar omdat zij beneden zitten hebben zij meer druk in de leidingen en er minder last van...

Zo lekker ontbijten en rustig aan doen, Lucrezia is werken en ik heb alle tijd dus. Ik wilde weer snel snel maar dacht aan Corine om t langzaam te doen ergo rust te pakken.

O ja telefoonnummer 3 (Remcooooo Hahaha) heb ik te pakken. Via Tinder.

Zo er stond bak water in t bad en heb me er zo mee gewassen koud maar net als in Indonesië daar heet t 'mandy' dus lekker primitief maar goed te doen. Met Edith om 16 uur afgesproken dan is zij vrij en ga ik nu hier in buurt ff naar supermarkt en terras pakken .... oooo nu is er water hoor t aan de wc Hahahahaha

Afijn hier in buurt wat rondgewandeld en winkelen... vorig jaar mijn mooie bikini weg kunnen doen was te groot geworden na al t zwemmen... nu heb ik een oudje mee en ging een winkel in, allemaal van die ienemieni broekjes zoooo geen zin in. Dus ik vraag erna hebben ze genoeg in de laden liggen nou goede hulp en ja met 2 de deur uit, kon niet kiezen en t leuke kan t ook nog combineren... kreeg ik strandtas v 39 euro cadeau ook leuk...

Hahahaha en er zijn 3 mannen achter me aan gelopen... waarvan er 1 zei: mevrouw u bent fantastisch Hahaha broekie! Toen liep hij weer achter me aan en kwam ik Roberto tegen bij t restaurant en hij kwam me gelijk zoenen toen liep t jochie door.

Ik had even water en yoghurt gehaald en ben ff thuis. Ga zo de stad ik om lekker terrasje te pikken (zwaar om mee te zeulen)

Heb net een stuk fruit op, ik ken t niet maar volgens Lucrezia heerlijk maar mijn mond binnen en keel en mijn lippen tintelen, volgens mij ben ik er allergisch voor....

In t park op bankje koffie en broodje gegeten daarna naar Edith gewandeld en op t dakterras op haar gewacht...

Sjans gehad: ja. Flirten: nee.

Met Edith op terras een aperitief genomen met lekkere hapjes en samen naar Villa Borghese gewandeld en even langs de winkel Gold Skin in via Veneto gelopen daar hebben we samen in 1987 gewerkt.

Edith ging met de bus en ik lopend en heb 15km gelopen vandaag.

Lucrezia wil thuis eten want haar vriendin Barbara heeft geen gas en zij wilde liever hier eten. Ook fijn ff rusten ;)

Dus ff gezellie....

Ff douchen met 2 stralen en zit hier heerlijk in de keuken...

Barbara kwam eten mmmmm heerlijk gegeten en gekletst ben nu moe en ga naar bed! Zo denk alweer in t Italiaans.