Dag 3

13 mei 2017 - Rome, Italië

Hardgelopen vanmorgen 5 km zwaar maar Ok! Ik zit te wachten op de werkster en ga dan ff hier in de buurt rondlopen daarna ga ik kijken wat ik ga doen.

Met Carlo van Tinder aan t whatsappen en gebeld Hahahaha grapjas zegt hij: ik heb altijd al een Nederlandse verloofde willen hebben. Ik keihard lachen uiteraard en dacht: ja gelijk maar trouwen dan! Toen zei hij: ja maar op onze leeftijd moet je snel zijn, we hebben nog maar even... Hahahaha wel grappig! Ik zie wel hij moest vandaag werken en ja zondag gaan wij naar t strand dus helaas voor hem denk ik.

Hahaha  nadat hij gebeld had begon hij weer over verloven ik kom niet meer bij.

Ondertussen was ik met Alessio aan t Tinderen en hij kwam tussen zijn werk door een koffie drinken leuke mooie gozer en heel lief ;)

Later appte hij dat hij wel had willen zoenen...je gezicht is als een magneet hihi

Tja gemiste kans ....

Flink gewandeld erg warm gezellie ff met Edith koffie gedronken en nu in Villa Borghese een jus drinken ff rusten.

Edith belde en hebben we samen nog gezellig wat gedronken met hapjes erg fijn!

Net thuis en mijn voeten doen zeer weer 15km gelopen. Vanavond komt Giuseppe eten en Barbara ook. Dus nog avondje thuis maar morgen uit.

Carlo heeft t maar over verloven en wil me na t eten leren kennen maar geen zin in vanavond. En vindt hem opdringerig en ja hoor t gaat om sex.... hallooooo je kent me nog niet eens....

Die Alessio v vanmiddag was leuk!

We gaan t meemaken ....

Half 10 Barbara is er net en Giuseppe nog niet, honger is weg, Lu staat nog te koken mag niet helpen dus heb de tafel gedekt! Ruikt allemaal lekker groentes, salade, pasta vis etc. Voor heel weeshuis ....wij hadden t eten op en Giuseppe kwam om kwart voor 11. Was gezellige avond en nu om 01.09 naar bed...

Alessio appte nog heel schattig. Ik wil morgenvroeg hardlopen en daarna gaan we naar t strand.

Buona notte xxx

1. Joyce v Londen:
    13 mei 2017
    Haha, goed bezig Puck. Laat ze maar eerst goed kruipen voordat ze jou echt verdienen. Zo opstaan en lekker naar het strand. hier is het warmer maar wisselvallig. Geen strandweer. Weer een mooie dag gewenst ❤
  2. Puck Ras:
    13 mei 2017
    Lieve Joyce, idd kruipen zullen ze! Heerlijk naar t strand zinin...