Schiphol

10 mei 2017 - Schiphol, Nederland

Nou lieverds ik ben op Schiphol eerste keer dat mijn ouders niet belden om me een fijne vakantie te wensen. Met alle zorgen dit deed de moeder v Anja en of ze de wekker moest zetten om me wakker te maken! Lief.

Papa en Mama zouden vandaag 54 jaar getrouwd zijn geweest. Ze zijn ni wel samen....

Heel vroeg op 2.16 uur en oo tijd hier ben nu relaxed en laat t op me afkomen. Van Corine de laatste paar keer geleerd om t relaxt te doen en spontaan rust te nemen. Zou t me lukken?

In de bus van parking 2 naar vertrekhal al met 2 meisjes gepraat ene was met vriendje en de anderen met 4 zitten in zelfde vlucht dus ik mag straks tips geven ;)

Gelijk al contact en met koffie drinken al 2 homo's en hun vriendin of ik foto wilde maken....

O ja en toch een leuk sjiek wit shirt in de aanbieding gekocht  ging toch overstag...

Tot snel liefs xxx

1. Joyce v Londen:
    Hoi lieverd,

GO with the flow. Goede reis en heel veel plezier.
  2. Remco:
    10 mei 2017
    Have fun! Geniet van de zon (en de rest..)!
  3. Puck Ras:
    Hahahaha dame en heer ga ik doen nu in trein naar t centrum
  4. Anja Bokstart:
    10 mei 2017
    Lieve Puck, geniet van je mini vakantie en van het mooie weer. Je doet er goed aan om te gaan. We blijven je volgen. Weet det je ouders trots op je waren en dat ze je blijven volgen. Blijf dus vooral deze verhalen schrijven. Veel liefs.
  5. Puck Ras:
    Lieve Anja dank je wel mooie woorden xxx