Bijna is het zover...

7 mei 2017 - Arnhem, Nederland

Bijna is het zover en wat pak je dan in....eerst broeken en toch wat shirts met lange mouwen. Neeeeeeeeeeee gelukkig niet zie dat het ruim in de 20 graden wordt. Hup hup meer jurkjes en meer korten mouwen. Lucrezia appte dat we naar het strand gaan dus bikini mag niet ontbreken. Hup die er ook in (wel een oudje maar nog niet toegekomen om een nieuwe te scoren) wie weet daar.

Ook nog op zoek daar naar een jurkje voor de bruiloft van Martijn & Manon daarna.

Ik had paar rustige dagen voor mijn reis gepland, maar het staat bommetje vol. hahaha ga dus bijna moe op vakantie.

Vandaag hebben we Mama bij Papa uitgestrooid en een boompje er naast geplaatst, Papa ligt links en Mama ligt rechts. Zal zo ook een foto erbij plaatsen.

Nu hebben we ook alle huisraad verdeeld en ik heb al mijn spullen al hier. Alleen de foto's gaan we nog doen en gaan we een soort boek van maken, erg leuk.
Was emotioneel maar weer een stapje verder. Je komt wel leuke/schattige dingen tegen.

Tot snel allemaal ;) Liefs xxx

1. Anne Marie:
    7 mei 2017
    He meissie, fijn het vandaag goed gegaan is.Ik vond toen ook die uitstrooing ook echt een afsluiting alhoewel ze alle twee in je hart blijven zitten, zo kun je ook met een gerust hart lekker met vakantie. Het is je van harte gegund. Laat je wel een beetje zon daar voor ons en natuurlijk voor jezelf voor als je komt.
    Laat lekker alles even los en geniet.
    Buon divertimento e un salute grosse ai Italiani.
    Ciao cara. Bacione
    Mams
  2. Joyce v Londen:
    7 mei 2017
    Nog ff en dan vertrek je weer naar het land wat voor jou voelt als thuiskomen. Hoe fijn is dat? Het verlies van je ouders in zo'n korte tijd gaat je zeker niet in de koude kleren zitten. Ik hoop dat je door het land waar je zoveel van houdt je de warmte en geborgenheid kan bieden en je de kracht kan geven om het verlies te kunnen dragen. Love you . ❤
  3. Puck Ras:
    7 mei 2017
    Aaaaaaa lief van jullie. Uitstrooien is idd een afsluiting maar ze zitten in mijn hart. En nee het gaat niet in koude kleren zitten. Grazie Mams, ti voglio bene....
    Love you 2 Joyce ♥
  4. Gaby:
    7 mei 2017
    Lieve vriendin, je gaat weer naar een stukje thuis... lekker genieten, tijd nemen voor jezelf. Misschien een reis met een lach en een traan, maar alles mag er zijn.
    Wie weet kom je een locatie tegen waar we saampjes iets mee kunnen Hoe cool zou dat zijn.... Genietse lieverd, van het land, de stad en lieve mensen om je heen... ik blijf je lezen ❤️
  5. Puck Ras:
    7 mei 2017
    Dank je lieverd en ja je weet maar nooit hihi zou tof zijn.... thuiskomen is t daar zeer zeker