Tenerife

17 september 2017 - Tenerife, Spanje

Hallo allen,

Weer terug van week Tenerife. Ik heb geen verhaal bijgehouden om te rusten en omdat de tijd omvloog! Het hotel was prettig met een zwembad en strand dichtbij. Eerste dag gingen we naar de hoofdstad Santa Cruz (we hadden een auto voor de hele vakantie). Santa Cruz is een mooie stad aan de haven. Lekker gewinkeld en wat dingen gekocht. Lekker ff Italiaans gepraat bij de koffiebar, waren best veel Italianen btw. Nog met hop on board bus uur rondgereden maar vonden we allebei tegen vallen.   Toen we terug kwamen gingen Mona en ik nog aan t zwembad liggen. Volgende dag naar de vulkaan El Teide. En hebben we een leuk strandje ontdekt. Elke avond gingen we bij Legends wat drinken. Veel gelachen... en ja volgens mij zijn hier de mannen niet  veel anders oooo it never stops... maar die verhalen vertel ik wel. Het gaat nu om de foto's die ik zo ga plaatsen. Ach wat wel schattig was er waren 2 oude dames uit Frankrijk die al jaren met elkaar op vakantie gingen en t ene dametje praatte Italiaans tegen me zo uit t niets dus dacht ik dat ze uit Italië kwam. Was zo schattig te zien! Dus er is hoop voor de oude dag....lieverds ga de foto's uploaden! Volgende vakantie meer.

Ik heb nog wat foto's toegevoegd van mijn fototoestel ;) veel plezier!

Liefs Puck xxx

1. Anne Marie:
    17 september 2017
    Ze zijn weer geweldig Puck.
  2. Puck Ras:
    17 september 2017
    Dank je xxx
  3. Joyce v Londen:
    18 september 2017
    Ziet er prachtig uit Puck. Het is te zien dat jullie lekker aan het genieten zijn.
  4. Puck Ras:
    18 september 2017