Sofia Bulgarije

17 november 2017 - Sofia, Bulgarije

Hallo Allen, ik heb alleen maar foto's geplaatst om een kleine indruk te geven. Sofia is een aparte stad. Samen met Anja vlogen we dinsdagmiddag heen. We waren om half 5 in de middag in het hotel. Lekker gewandeld en op een bijzondere plaats een heerlijke pizzeria tegen gekomen. Daarna lekker gaan slapen. De kamer was inmens groot en een rond balkon. Anja kon daar heerlijk roken, eh heerlijk. Volgende morgen lekker ontbeten en zijn we gaan wandelen. Mooie gebouwen heel indrukwekkend. Ook veel parken/parkjes. Wat gegeten in de mall. Waar het wel erg warm was binnen. De winkelstraat die we de avond ervoor hadden ontdekt was ook prettig om te lopen. Wat gewinkeld, wat gezeten en toen in het hotel een uurtje plat. Dik 16 km gewandeld die dag. In de avond in de winkelstraat gegeten. Zooooo lekker wrap met falafel...op tijd ons bedje in en volgende morgen na het ontbijt naar het vliegveld. Er zijn veel zwervers in Sofie, meer dan wij gewend zijn. Verder is de prijs erg laag. Proberen taxi chaffeurs je te belazeren alleen lukte dat niet en dan zeggen ze: "Vrouwen" hahahaha....
Geniet van de foto's, wij hebben heerlijk genoten.