Washington DC

18 mei 2016 - Washington D.C., Verenigde Staten

YEAH wat ging ik vandaag doen?!
Ik heb een Tour geboekt naar...Washington DC... Super...
Om 5 uur op douchen, koffie banaan en gaan met die banaan...6.15 uur richting bus en zit er nu in...croissantje op en gelukkig een wc in de bus. Nu wachten tot we gaan...zit lekker achterin, wel naast wc maar zo kan ik ook door achterraam kijken! Hopelijk blijft stoel naast mij vrij ;)
Er zit een lief vrouwtje uit India naast me, we kletsen wat en soms ook even rustig.
Op de toilet in bus hobbelde t zo dat ik niet kon!
Nu bij stop 2x geweest hahaha espresso gedronken maar ff geen water ;(
Mooie tocht leer wat over de Hindoe en hoe zij uitgehuwelijkt is. Ik had collega die ook uitgehuwelijkt is maar vind t toch heftig!
We gaan weer....
Lekker wifi in de bus YEAH ;)
Zo eerste bezoek bij groot begraafplaats waar de Kennedy's begraven liggen.... Impressive...
Met lopen pijn aan de enkel! We zijn gestopt bij Lincoln Centre en Vietnam Veterans... Ook weer indrukwekkend! Toen The White House, lijkt kleiner dan op tv! Ik vind t tot nu t hoogtepunt....gaaf nooit gedacht dat ik dat nog ooit in t echt zou zien ;)
Lunch in museum bij de Mac ok cheeseburger en vanille milkshake mag wel een x hahahaha
Museums hou ik niet zo van, wel gaaf hier stukje bekeken we hebben uurtje ga zo naar buiten te druk....mierenhoop hier word ooooouuuuuuddddddd...
Ze hebben hier geen billboards grappig! Daarna naar t Capitol geweest ook erg mooi en impressive...Nog met stel uit Roemenië gekletst met een Griekse man en Libanese jongen leuk al die culturen ;)
Ik zit terug weg naast Mickel de Lananese jongen v 28 we kletsten de hele weg over alles! Zijn vriendin mag niet mee omdat ze eerst moeten verloven en hij eerst nog huis moet kopen. Zo anders dan bij ons terwijl hij wel open minded is maar heel goed dat hij toch op vakantie gaat. Erg interessante gesprekken veel lachen. Net stop gemaakt en van chauffeur gewisseld en de chauffeur zei: have a nice trip lady with the beautiful smile.... Aaa lief ;)
(Peppik) bhebbick, tussen haakjes spreek je t uit en betekent: ik hou v je in t Arabisch... Leuk om te weten....ben erg moe dus ga als we terug zijn rond 21 uur naar t hotel. Ook bijna niet gedronken vandaag omdat ik anders vaak moet plassen, dus wat hoofdpijn. Morgen ga ik met Rianne op stap gaan we dan wel uit ;)
Om 22 uur in hotel helemaal op maar wat heb ik met Mickel gelachen zelfde humor en lekker gezellig... Was super dag weer... Met geen pen te beschrijven!