Day 6 NY

17 mei 2016 - New York, New York, Verenigde Staten

Hallo allen,
Begint net te regenen en zit op Times Square op de trappen te wachten op Rianne...
Ik schreef gisteren dat ik wel naar Ellen Stardust wilde restaurant waar ze zingen en dansen! Dat vond ze wel leuk dus 17.30 uur afgesproken. Ben moe en voeten doen zeeeeeer.....
Vanmorgen gesport en daarna 3x onderweg naar wc...
Een trip geboekt voor morgen is verrassing ;)
Daarna Lincoln Center Tour in de theaters wel leuk om te zien... Daarna met metro naar Madison Square Garden groot stadium en ook Tour gedaan... Daarna op en om 15.15 uur gegeten wel lekker veel groente in een winkel kon je alle verse dingen opscheppen en boven eten. Daarna naar Grand Central Station foto's gemaakt maar ook hier kun je de wauw momenten niet vastleggen....
Hier kwam ik een stel tegen uit NY, zij vertelde dat ze al 20 jaar hier woonde en nog als tourist gedroeg... Ze gingen weg en zegt hij achter haar rug. Ik kom terug en zij zegt: geeft niet als hij zo terug komt is goed. Ik dacht wegwezen hier zegt hij nog: niet weg gaan ben zo terug, ik zei dat ik wel ging dus ik wegwezen...
Naar Times Square maar eerst espresso en water bij leuk tentje. Toen nog met een jongen gekletst en daarna op tijd bij Rianne en wij naar Elles Stardust wat is t daar gaaf en wat zingen zij goed zeg! Na t eten naar een Stand up Comedian Club. 3 uur lang was geweldig, niet allemaal even goed, de laatste was beledigend en liepen we weg om vervolgens terug te komen om met de Comedian die alles regelde Nico White op de foto te gaan!
Het was 22 uur en ik moest nog stuk lopen want morgen vroeg op! Nu op bed met thee dit schrijven en foto's erop...
O ja er wilde nog een man aanpappen onderweg maar die heb ik afgewimpeld ;)
Liefs en tot morgen...
Verhaal is wat kort maar de dag was super geweldig alleen mijn enkel, die vroeger gebroken is geweest, doet pijn .... Veel gelopen, ff kijken, toch 15 km ... Maak wat meters deze dagen....Ciaoooooooo