Dag 3 Hua Hin, Cha Am

21 december 2017 - Hua Hin, Thailand

Gdm lieverds,

Wakker om kwart over 7 en 45 min op crosstrainer. Staat nu nieuw apparatuur en meer Yeah. Ongedoucht ontbijten oei oei. Wel heel druk.

En oooooo ja zo schrikken toen ik wakker werd giga opgezette wallen en nu nog schaam schaam...

Afijn ook beetje diarree grrr en als je niet wil wachten op shuttle bus om 12 uur om naar Hua Hin te gaan betaal je de hoofdprijs met taxi’s maar ach heb je wel grote bus! En in Hua Hin zul je vast meer taxi’s hebben terug ;) en ben fototoestel vergeten gelukkig maakt iPhone ook goede foto’s.

Station gezien echt leuk en de clocktower. Met tuktuk naar t Koninklijk Paleis en daarna terug naar hotel.

Hieronder stukje v t Paleis waar de foto’s v zijn:

Het Maruekhathaiyawan paleis – Cha-Am

Zoals veel historische gebouwen in Hua Hin, werd ook dit zomerpaleis aan zee aan het begin van de jaren 1920 gebouwd onder het bewind van koning Rama VI. Het werd ontworpen door een Italiaanse architect. Het beschikt over vele veranda’s, traliewerk en overdekte promenades met goud beslagen teak, van het daarvoor afgebroken paleis Hat Chao Samran. De prachtige passages naar zee zijn een van de vele bijzondere kenmerken van het complex.

Mooi onderhandeld over de prijs. Dus vanmiddag naar t zwembad.

Paleis was leuk om even te zien. Gelukkig had ik mijn sjaal mee want die kon om mijn middel om mijn knieën te beschermen een meisje bij de ingang hielp me daarbij. De man vd tuktuk bleef op me wachten. Toen naar hotel gebracht en heb ik lekker koffie en nootjes op balkon genomen en nu lekker liggen en lezen aan t zwembad....

Om 16.10 genoeg v t stilliggen en ben ik Thai massage gaan doen hier. Heerlijk en soms heel pijnlijk. 1 uur zeg en dan proberen te ontspannen zonder iets te willen gaan doen...

toen met breezer lezen op balkon en verdrietig om Papa en Mama snik snik snik huilen onder de douche!

Zo had zin in een visje dus ben op advies v t Nederlandse stel bij t restaurant met de grote houten stoelen gaan zitten. Maar t Engels is zoooo slecht dus hopelijk gaat t goed Haha!

Ja ze hadden t begrepen en t was super mega lekker!

Nog ff gewinkeld en kijken of ik nu de film af kan kijken...

Tot morgen allemaal liefs 😘

1. Joyce v Londen:
    21 december 2017
    Waar een bril allemaal niet goed voor is.🤓 Ik vind een Thaise massage ook heerlijk en soms ook pijnlijk want ze pakken je goed aan. Maar als je vraagt of het wat zachter kan willen ze dat ook wel doen hoor, mits ze verstaan 😉😗 have a nice day
    😘
  2. Puck Ras:
    21 december 2017
    Hahaha idd, bril op en je ziet de wallen niet meer....ja ze deed t daarna rustig en t was heerlijk! Fijne dag ik lig op bed 😘
  3. Anne Marie:
    Puck je weet toch wat je moet doen als het zeer doet? Gewoon even de knikkertjes vastpakken en zeggen we gaan elkaar toch niet zeer doen he? Dat werkt !!!
  4. Puck Ras:
    22 december 2017
    Hahahaha Mamsie niet als t een vrouw is!