Dag 5 Hua Hin, Cha Am

23 december 2017 - Hua Hin, Thailand

Hallo allen,

Vanmorgen strandwandeling gemaakt en stukje in bos! Heerlijk morgen gympen aan en daar wandelen. Heel veel mooie vlinders helaas maar 2 kunnen vast leggen op de foto. De zwart met witte kwam ook nog op mijn telefoon zitten. Nu lekker bij t zwembad na 7km in de benen.

We kregen een mail dat we donderdag niet om 6 uur maar om 2 uur in de nacht opgehaald worden en moeten om 9 uur op vliegveld zijn en  12.15 uur vliegen. 2 Nederlandse stellen hebben voor woensdag hotel geboekt bij t vliegveld. Heb ik ook gedaan en gaan woensdag met zijn 5en al daarheen. Missen we dagje zwembad maar we missen ook een nacht in de bus en 4 uur wachten op vliegveld. Dus lekker fris en fruitig aan reis beginnen. Beter... anders ben ik moe voordat ik thuis ben ipv uitgerust.

Aan zwembad nog met Scotty gekletst, hij komt uit New Zeeland, heeft in Canada gewoond daar kinderen en is een Schot. Kreeg zijn e-mail adres Haha.

Scotty is 58 en met pensioen hij vond dat hij nu maar mocht genieten...

Vanavond wilde ik bij relax eten en daar zaten Floor en Jan, de twee Belgen. Ze vroegen of ik erbij kwam zitten. Veel gelachen vooral omdat ik Jan vanmiddag aan t plagen was dat hij een zoontje kreeg dat misschien graag meisje wilde zijn. Hilarisch was t weer en terugweg kwamen we langs t congresgebouw en daar zaten allemaal mensen er trad een voor hun heeeeel bekende zanger op. Bij ons zou je echt niet binnen komen en wij liepen er gewoon heen en velen kwamen met ons praten en ik natuurlijk ff dansen met een leuke gozer. Vannacht komt er nog een bekende. In de gang wilde iedereen met een man op de foto en wij dus ook. Dat is de nummer 1 manager van alle grote artiesten. Iedereen ging ons samen met hem fotograferen . Iedereen in die hal dan hè!

Geweldig om dit zo mee te maken want er kwamen zelfs mensen 600km speciaal voor deze artiest!

Weer een fijn dagje...

Truste lieverds xxx