Dag 6 Hua Hin, Cha Am

24 december 2017 - Hua Hin, Thailand

Halloooooo,

Vanmorgen 5km gewandeld, door bos en stukje waar de Thaise mensen leven... maar eng die honden, gelukkig zat er 1 vast en ben ik omgedraaid voor de loslopende. 2 vrouwen deden ook zo dat die honden bijten en dat ik beter terug kon lopen! Heb een eekhoorn gezien maar kreeg hem niet op de foto ...ben vandaag verdrietig....

Heb trouwens 1 boek uit en kreeg een boek v Jan en Anneke, zij hadden die v hier. En heb nog een boek! Lekker relaxen vandaag.

En dat is gelukt ook ff door de zee gewandeld en bedoel ik met de voetjes erin. Net kerstcake gekregen op de kamer en ik ben bruinrood geworden vandaag...

Ga ff t straatje in hapje doen, boodschapje en kijken of ik mijn boek kan uitlezen vanavond.

Ga eerst ff pedicure doen ;) ff verwennen! Ging ze mijn wenkbrauwen eerst doen en t meisje dat pedicure doet, loopt steeds weg hahahaha

Maar uiteindelijk werden mijn voeten gedaan. Zo nu hapje eten... ik neem nasi goreng op zijn Thais ;) ben benieuwd...

Was lekker maar heb wel buikpijn eraan overgehouden. Op t strand was Kerstavond diner met zang ff staan kijken en nu lekker gaan lezen...