Dag 7 Hua Hin, Cha Am

25 december 2017 - Hua Hin, Thailand

Gooooooodmorning Thailand,

Om 7 uur gesport en rustig aan gedaan en zit nu lekker op mijn gemak te ontbijten!

Vandaag komt de zon wat langzaam door maar dat is niet zo heel erg. Ben toch beetje verbrand! Heb wel gisteravond mijn taxi chauffeur bericht gestuurd om morgen naar de Village Market te gaan want morgen wordt t slecht weer.... jammer...

Gek dat we hier mega warm hebben en in zomerkleding lopen en straks thuis weer de winterspullen aan.

Pffff diarree vandaag, maar heb ik laatste tijd wel vaker...

Heb mooi kaartje voor Floor en Jan geschreven baby spullen zijn er niet hier en zij gaan morgen weg, stuur ik t op vanuit Nederland en ik krijg v hun een kaartje omdat ze t speciaal vinden dat ik de eerste ben die t weet 🙏

Ik stond bij Anneke en Jan bij t zwembad te kletsen en vroeg Freek wie er mee ging wandelen! Ik wilde wel maar mijn buik deed nog zeer. Jan ging mee dus toen ben ik bij Anneke blijven kletsen en boekje uitgelezen. Hahahaha en ja hoor Freek wilde daarna wel massage b mij. Ik zei: dan betaal je de Nederlandse prijs O zo...

Hahahaha komt Freek vragen of ik morgenvroeg mee ga hardlopen maar ik ga graag naar de sportschool!

Grappig om half 6 komen de jongens hun meisjes op de scooter ophalen bij t hotel zoooo schattig....

Ga ik bij Harry’s zitten krijg ik een buikpijn aanval. Ga iets gezonds eten....

Ik was net te laat om foto te maken maar er kwam een scooter voorbij met hele huisraad ongelooflijk, stoel, tafel, wasmand, zakken met kleding, pannen etc.

Er zat een kleine gekleurde kikker op de prullenbak in de toilet.

Eten was lekker en wijntje sloeg aan....

Hahahaha... ik wilde niks drinken maar dacht is zo raar dan maar wijntje! En na 1 bolletje ijs. Dit was de eerste dame die beter Engels sprak pffff. O ja en wijntje krijg ik niet op zonder gezelschap, dan smaakt t me niet!!!

Zo nu op bed heerlijk lezen...